Orákulum - Oracle: Mytologie - část první (Czech only !)

Milí čtenáři,

níže uvádím informace o místech na internetové síti, které jsou pro kulturu Nového Olympu nějak zajímavé či přímo důležité. Vždy uvedu odkaz a vedle nebo pod tím, co si o tom myslím a proč. Pojďme se podívat na dnešní téma prosím...

Mytologie - část první (Czech only !):
(můžete využít prostoru pro diskuzi níže) 
  1. Zeus a jeho rodina <<< článek je zajímavý především svou přehledností a téměř dokonale odvedenou prací (jde vidět, že autorka je snaživá, a to není mezi blogy samozřejmostí).
  2. Severský Thor <<< zvolil jsem i mýty z jiných krajů a to proto, že starý Olymp nevládl pouze Řecku, ale celému světu, ba dokonce vesmíru (a Thor nám všem ukáže, jaká je tamní severská kultura) - opět jsem potěšen precizně odvedenou prací autorů, kteří měli odvahu své dílo učinit skutečně obsáhlým.
  3. Titáni <<< jsem rád, že jsou i tací, kdo dělají krásné přehledy v tomto případě druhé generace starořeckých bohů Titánů (tamní dílo připomíná spíše slovník než běžný článek)
  4. Genealogie řeckých bohů starého Olympu <<< tomuto překrásnému rodokmenu všech generací bohů starého Řecka jsem nemohl odolat a musel jsem si to i nechat barevně vytisknout ve velkém formátu (= velice působivé)
  5. Referát: Budhismus, severská mytologie a egyptská mytologie <<< je to zajímavý referát jedné mladé autorky určený do občanské nauky (když přehlédnu úvod, je to velice působivé dílko)
A co vy ? Máte nějaké připomínky či otázky ? Ptejte se, pište, diskutujte níže pod tímto příspěvkem...

2 komentáře: