Přemýšlení: Jak já vidím software pro smartphone Kupi.cz

Milí čtenáři,

není to tak dávno, kdy nás média v České republice informovala o objevení jakéhosi zvláštního programu určeného pro naše chytré telefony (= smartphones). Jedná se o program stejného názvu jako samotné stránky na síti "Kupi.cz". Vše je alespoň zatím zdarma (to znamená zdarma i ten program do chytrých telefonů). 

Kupi.cz pro smartphone mě příjemně překvapil. Zdá se mi být lepší než samotné stejnojmenné stránky. Velice přehledně mi vždy nabídne takový lidově řečeno "výcuc" akcí a slev z těch obchodů, které si v programu předem nastavím. A jako že je tam bohatý výběr (jak výrobků tak i obchodů). Ano můžete si zaškrtnout třeba jen Tesco a Albert a systém vám vždy z vaší blízkosti (to podle vaší IP adresy v rámci sítě) ukazuje nejaktuálnější stav vámi hledaného zboží. Můžete vybírat v podstatě z jakéhokoliv druhu zboží (takže nejen potraviny, ale i drogerie a elektro třeba). Systém, jak mi bylo řečeno, je zatím takzvaně "v záběhu" a ještě se tedy vylepšuje (takže se máme všichni na co těšit).

Mezi zajímavé vlastnosti v Kupi.cz pro smartphone se řadí i možnost skenování čárových kódů přímo z výrobku (tak jak to znají prodavači) , což značně urychluje vyhledávání hledaného zboží (uskutečňuje se to přímo díky vaší zabudované kameře v telefonu).  

Plus kdo má zájem se registrovat do systému Kupi.cz v telefonu (to totiž není povinné), získá tím i (opět zdarma) nějaké ty funkce navíc, jako je například funkce "Hlídané zboží" dle vašeho výběru (aby vás systém ohromil svou rychlostí a přehledností). Můžete si tak napsat doma nákupní seznam a telefon vám rychle a automaticky doporučí nejvhodnější obchody ve vaší blízkosti (kde zkrátka nakoupíte to či ono zboží nejlevněji a nejrychleji). 

Čili z mé strany rozhodně příjemné překvapení a využívám Kupi.cz, když chci něco výhodně koupit. Je to velice dobrý program do telefonu.  

S přáním pěkného dne,

Lukáš Přibyl

2 komentáře:

  1. To vypadá zajímavě :) No, já si prvně musím pořídit kvalitní mobil, protože mi doposud žádný nevydržel :D

    OdpovědětVymazat