Orákulum: Můj názor na knihu The Secret (Tajemství)

Milí čtenáři,

zcela jistě se mezi vámi najdou tací, kdo mají přečtenou knihu, jenž je zobrazena vedle tohoto mého psaní. Kniha "Tajemství" (The Secret) se setkala s velkým ohlasem a nadšením v mnoha státech světa. Ne však s mým...

Já osobně tuto knihu považuji za obrazně řečeno vstupenku do psychiatrického zařízení. Vysvětlím níže... 




Ti z vás, kdo nevyslyší má slova, tedy moje varování, s největší pravděpodobností v nemocnici skutečně skončí. Tedy v léčebnách či klinikách je x takových jako jste vy. Říkají jim blázni. A v případě dodržování jakéhosi "režimu" výše uvedené knihy, byste nejenže nezískali co vám autorka slibuje, ale navíc by se vám ztrácelo nemalé množství energie a následně byste skutečně za blázny byli. Autorka a spoluautoři díla The Secret by poctivé čtenáře bezpochyby okradli o mnoho ze své energie a díky tomu by se v nich probudila závažná psychiatrická nemoc, což by jednoznačně vedlo do nemocnice.   

Kniha vám v podstatě říká "pevně celou svou bytostí věřte a buďte vnitřně úplně přesvědčeni, že již máte něco, co ve skutečnosti fakticky nemáte", následně přesvědčujete své smysly o něčem, co nemáte a tak jinými slovy neděláte nic jiného než jen to, že bojujete vnitřně sami se sebou. Autorka Rhonda Byrne to tam vysvětluje velice přesvědčivě a s okrasnými prvky. Je to naoko pěkné dílo, ale nebezpečné. Upřímně řečeno, také jsem to v minulosti zkoušel a právě proto vás varuji... neříďte se podle rad uvedených v té knize Tajemství. Já jsem ještě včas takzvaně zabrzdil a poslechl své vnitřní Já a díky tomu jsem schopen vás varovat.

Nenechte se zmást překrásnými, květnatými myšlenkami, které vám jen za pouhou vaši víru s důrazem slibují, získání doslova čehokoliv, co si budete přát. Je to prosím vás nesmysl. Samotná víra je "jen" doplněk. Je to v uvozovkách proto, že je to hodnotný doplněk, ale pořád jenom doplněk. Pokud byste se řídili jenom tímto doplňkem, v tom lepším případě by se vám ve velkém ztrácela vnitřní energie a v tom horším případě byste skončili jako koktající idioti někde na psychiatrické klinice či léčebně (a už byste se z toho taky nemuseli dostat). 

Proto uděláte dobře, když se budete řídit tím, co já vždycky říkávám "lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše". A věřte, že je to takto nejlepší. 

Vše z výše uvedeného článku je můj názor a za tím si stojím.

S přáním pěkného dne,

Lukáš Přibyl

Žádné komentáře:

Okomentovat