Být na sebe hrdý/á (i bez konkrétních důvodů)

Zveřejněno: 19. 12. 2014 | Kategorie: Orákulum | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Související články:
  1. Orákulum: OCD jakožto nástroj Fúrií (= Erínye)
  2. Přemýšlení: Obsedantně-kompulzivní porucha (OCD) a jak minimalizovat její vliv 
Milí čtenáři,

teď se podíváme trochu dále a to v oblasti, která je vhodná nejen pro duchovní, ale i pro kohokoliv jiného. Jedná se o hrdost na sebe sama a to i bez jakéhokoliv důvodu. Je to jeden z nejlepších způsobů, jak se vyhnout i nemoci známé jako je OCD - malou knihu o tomto tématu, kterou jsem kdysi sepsal já, si můžete zdarma stáhnout v části "Knihovna" horního menu těchto stránek. Pojďme ale dále...

Není nutné, abyste byli hrdí na něco konkrétního. Je lepší být hrdý a věřit si i BEZ nějakého lpění na něčem. V opačném případě, ten, kdo má například OCD, může být velice rychle vyveden z míry právě oním působením té nemoci, která doslova zneužívá toho, že se něčeho pevně držíte (a to obzvlášť, pokud to NĚCO pochází z fyzického, tedy nedokonalého světa). 

OCD se "živí" právě takovými nemocnými lidmi, kteří ulpívají na nedokonalých věcech (což jsou všechny věci na této primitivní fyzické podobě planety Země). OCD se pravděpodobně nedá úplně (!) zbavit, ale ze své praxe vím, že je možné dosáhnout stavu, kdy je vliv OCD opravdu velmi, velmi malý. Takže si toho svého života budete nakonec moci docela dobře užít. 

Například já mám ověřeno dlouhými a nepříjemnými roky práce s OCD, že jedině život z duchovních věcí a neulpívání na ničem, je cestou pryč od všeho vlivu této nemoci. Neříkám, že můj postup je úplně bezchybný, jen říkám, že mně to z velké části pomohlo.

Čili znovu opakuji: BUĎTE NA SEBE HRDÍ I BEZ DŮVODU.   

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

2 komentáře: