Čím na mě zapůsobila kultura ve filmu "The Time machine" (2002)

Zveřejněno: 30. 12. 2014 | Kategorie: Filmy a seriály | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Milí čtenáři,

sci-fi snímek z roku 2002, jakým je právě Stroj času (Time machine), na mě zapůsobil především svou první polovinou. V rámci té se divákovi dostává docela věrohodného obrazu doby zhruba před dvěma sty lety. Zaujalo mne tam především velice působivé dekorum tehdejších lidí.

Ano, ženy a muži vystupovali (alespoň navenek) výrazně odlišně (a já bych řekl že lépe) než jak tomu je dnes v roce 2014. Chovali se na úrovni, slušněji a celkově mnohem elegantněji. Tedy něco, co dnešní společnost téměř nezná.

Ovšem nejen svým chováním, ale hlavně jejich tehdejším odíváním jsem nadchnutý. Rád bych, kdyby něco podobného bylo lidmi přijímáno i v dobách novějších. Naopak čím dále letí šíp času, tím se zdá, že se lidé až moc uvolňují a to nejen ve stylu oblékání, ale jejich vyjadřování (viz například internetové diskuze).  

Druhá polovina snímku se mi jevila (pro mě) spíše nevhodná. Ale celkově jsem spokojený. Pojďme se teď podívat na kratičkou ukázku, kterou jsem našel někde na YouTube...

Video-ukázka: The Time machine (2002)

  
Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

1 komentář: