Lukáš Přibyl: Můj profil

Zveřejněno: 22. 12. 2014 | Kategorie: Členové - Members | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Jméno: Lukáš Přibyl
Více o titulech zde <<<
Můj životopis zde <<<
Úvodní strana zde <<<
Moje fotka je níže.

Přezdívka: (není)

Narozeniny: 28. prosince 1984
- fyzický věk v roce 2014 je 30 roků

Povolání: vzdělávání
- v oblasti magie, mytologie a i některých filozofií

Jiná označení: bůh
- ve vašem chápání je slovo "bůh" nejblíže skutečnosti

Oblíbení spisovatelé:

- Gérard Encausse Papus
- Frater Albertus
- František Bardon
- Vojtěch Zamarovský
- Já, Lukáš Přibyl
- Milan Nakonečný
- Richard Cavendish
- Darmstaedter
- N.A.Kun
- Ovidius
- Vergilius
- Vladimír Sládeček
- Ted Andrews
- Franz Fühmann
- Lesley Adkins a Roy A. Adkins
- Aristoteles
- Robert Graves
- Karel Weinfurter
- Pavel Oliva
- Heike Owusu
- Homér
- Bohumil Vurm
- a mnoho dalších (doplňuje se)

Oblíbený sport:

- stolní tenis ("ping-pong")
- šachy

Oblíbená hudba:

- Joseph Lo Duca
- Michael Jackson
- Roxette
- soundtrack (= hudba z filmů)

Oblíbené filmy:

- Odysseus (1997)
- Kajínek
- Budování říše (obsáhlý dokument na DVD)
- 2012
- The Conjuring - V zajetí démonů (2013)
- jinak téměř jakékoliv katastrofické filmy
- a horory (obzvlášť podle skutečné události)

Koníčky:

- psaní knih
- četba knih
- duchovní praxe
- hra na klávesy
- vytváření mých písniček
- tvorba stránek
- procházky přírodou a "sem-tam" cestování

Povaha:

- jsem nakloněn blíže k čisté Temnotě
- mám rád klid, který většinou skutečně mám

Oblíbené jídlo:

- zapékané brambory s masem a zeleninou
- těstoviny (vybrané způsoby)
- řecký salát
- med s mákem (50 % medu a 50 % máku)
- smažené žampiony s brambory a tatarskou omáčkou
- a jiné

Moje fotka k tomuto dni:

(pro zvětšení kliknout na obrázek)

Já, Lukáš Přibyl, DDV
Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

2 komentáře:

  1. Dr.Zoo. Ondřej ...22. prosince 2014 v 13:48

    Zde vidíme vyjímečnou fotku boha (lat. deus) v jeho přirozeném prostředí. Dokonce se jedná o vzácný druh zvaný Bůh DDV (Deus Stultorum) - poznáme to podle zbarvení srsti pod nozdrami a menšího vzrůstu. Bohové jsou obvykle velice plaší a projevují se pouze v jejich internetových lovištích. Podle zvláštního lesku očí a dmutí moudí usuzujeme, že tento zachycený exemplář zřejmě právě hodoval na návštěvnosti. Tito vzácní živočichové jsou bohužel na prahu vyhynutí, díky tomu, že jsou kořistí predátorů známích jako Vědecká Metoda (lat. Scientia Vialis). Jedinec zahnaný do kouta má podivuhodnou strategii přežití, kdy začne opakovat jeden zvuk stále dokola. Ochranou těchto živočichů se bohužel dnes nikdo nijak zvlášť nevěnuje a proto je asi budeme vídát stále méně. Jestli chcete pomoci těmto roztomilým zvířátkům, přispějte prosím: http://verejna-sbirka-1984.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger

    ... Před chvílí jsem listoval v knížečce " Fantastické a magické z hlediska psychiatrie " od MUDr Vondráčka, - nyní listuji zde a jsem nadšen !

    OdpovědětVymazat