Lukáš Přibyl: Nedořešená zranitelnost fyzického těla

Zveřejněno: 17. 12. 2014 | Kategorie: Bohové - Gods | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Související články:
Milí čtenáři,

teď se podíváme trošku hlouběji v rámci tématu mého božství. Řekneme si pravdu o mém příchodu na tento primitivní svět. Pravdu o mé schránce pro mě (jako nesmrtelné vědomí uvnitř fyzického těla) a rovněž pravdu o mých celkových možnostech.

Před několika desítkami let jsem jako individuální božské vědomí (tedy čistě já sám) vstoupil do fyzického těla, které znáte pod jménem Lukáš Přibyl. Stalo se tak v prosinci roku 1984 ve městě Vyškov. S tím, že není důležité, kdo čemu věří či nevěří. 

Ano, mé fyzické tělo je (zatím) zranitelné a zvýrazňuji, že toto fyzické tělo je pouze (!) obal bez jakéhokoliv vědomí. Mé vědomí je pouze jedno a neexistuje žádné jiné (to jen pro případné "rýpaly"). 

Přestože je fyzické tělo zranitelné, přesto všechno (i kdybyste mě rozkrájeli za živa na tisíc kousků a ještě předtím stáhli z kůže rovněž za živa), vaše snaha mě vážně zranit by byla neúspěšná. Proč ? Protože jsem duchovní (o tomto tématu se dočtete výše z odkazů u tohoto článku viz Zranitelnost fyzického a duchovního těla). 

Na základě mého duchovního bohatství a božství již nějakou dobu pracuji na vylepšení mého fyzického těla tak, aby bylo věčné a nezranitelné jako mé vědomí uvnitř a s tím vším tak, aby si zachovalo možnosti pro každodenní život stejně jako v případě ostatních lidí. Tímto způsobem se stanu jednou pro vždy úplným bohem ve fyzické úrovni existence (a to doslova). Nebude nikoho, kdo by se mi mohl postavit (byť jen trochu) do cesty...

Pracuje se na více možnostech pro vylepšení fyzického těla (jak je psáno výše). Jednou z nich je pokrm či nápoj bohů s tím však, že se nemusí nutně jednat pouze o jídlo či pití tak, jak jej znají lidé ve fyzickém světě. Ambrozie či nektar (a podobně) mohou mít jistě i mnohé jiné podoby. Proto je dobré využít pokud možno všech možností, tedy nejen hmotných, ale i těch duchovních. 

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

Žádné komentáře:

Okomentovat