Přemýšlení: Jen blázen a hlupák tvrdí, že mě skutečně zná...

Zveřejněno: 7. 12. 2014 | Kategorie: Přemýšlení - Thinking | Autor: Lukáš Přibyl

JÁ LUKÁŠ PŘIBYL
V průběhu uplynulých osmi let se ke mně dostávaly informace o tvrzení některých návštěvníků mých stránek, že mě zcela (nebo téměř úplně) znají. Což je vedlo k veřejnému zkreslování náhledu na mou osobu. Faktem je, že jejich uvažování je samo o sobě nesmysl. Takoví nejenže mě dostatečně neznají a ani nemohou znát, ale navíc se dopouští pomluvy. V podstatě se chovají jako dlouhé roky známé bulvární noviny a časopisy. 

Takoví se nemohou ani odvolávat na informace z mého webu, protože objektivně vzato nelze podle nějakého blogu posuzovat, jaký kdo ve skutečnosti je. Upřímně řečeno již nějaký ten rok mě jejich chování až tak "nebolí", ale to neznamená, že na to neupozorním. Nejen ze své praxe vím, že nejhůř je na tom ten, kdo nechává lháře okolo pomlouvat svou osobu a sám se ani nepokusí o sobě šířit informace. 

Pravda je, že mě ve skutečnosti v celé úplnosti nezná nikdo. Proč ? Protože nikomu (!) neotevírám úplně (!) své nitro a rovněž nemám přátele (v pravém slova smyslu), takže... je pochopitelné, že mě nikdo nemůže zcela objektivně hodnotit. To mohu jen já sám. 

Lidé mohou například s některými mými kroky nesouhlasit nebo naopak souhlasit či si o mně v dané situaci udělat zvláštní obrázek, ale jedná se jen a pouze o velmi malou část mé osobnosti. Zbytek zůstává skryt v mém temném nitru. A jak už jsem řekl výše - jen já sám znám sebe do nejhlubších úrovní a mohu tak jen já sám sebe objektivně hodnotit. 

Ne každý je schopen sebe objektivně hodnotit. Já jsem toho schopen díky skutečnosti, že jsem duchovní.

Myslím, že jsem řekl takové to hlavní, takže víc netřeba.

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

1 komentář:

  1. Proč bychom tě měli znát? Stačí to, co hlásáš - jestli jsi pánem univerza nebo flákačem je úplně jedno. Podle zdejšícho vyjadřivání, myšlenek a chování jsi idiot. Tečka.

    OdpovědětVymazat