Křehkost organického těla versus věčnost v těle anorganickém

7. 1. 2015 v 15:16 | Kategorie: Bohové - Gods | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Související články:
  1. Lukáš Přibyl: Nedořešená zranitelnost fyzického těla
  2. Mé specifické (osobní) náboženství a zdroj síly
  3. Být vděčný není slabost
Milí čtenáři,

jak jste se i z výše uvedených článků mohli dovědět, dlouhou dobu se mi nelíbí křehkost fyzického organického těla, ve kterém je mé božské Já dočasně umístěno. A stejně tak jako já, tak i vy máte v tomto ohledu jeden velký problém - co pak, když chcete zůstat v této fyzické úrovni i dál (až když přijde váš čas) ? A co pak, když se vám nelíbí zakoušené bolesti... podobně jako jsem i já zažíval bolesti žlučníkové (a to nejednou) ?

Pravdou je, že tu rozumné řešení, slučitelné se životem, existuje. Jaké ? To je právě předmětem níže uvedeného...

Já osobně už nějakou dobu pracuji na převedení svého božského Já do těla vytvořeného z neživé hmoty (tedy vytvořeného z anorganických materiálů). Ale mezitím jsem pracoval i na variantě pro případ, kdybych byl někde uvězněn nebo někým zadržen a podobně. 

Níže uvádím dvě konkrétní možnosti převedení vašeho Já do jiného těla z jiného materiálu. Ať tak či onak, vy budete žít i dál... 
  1. Existuje možnost převedení vašeho Já do předem připraveného fyzického těla (třeba z kovu)
  2. Ale je tu i možnost postupné přeměny (takzvaně za pochodu) vašeho organického těla do podoby těla celého vytvořené z neživých látek (tedy z anorganického materiálu)
První bod je jasný, tam není potřeba nějak zvlášť se k tomu vyjadřovat. Ale pro jistotu to tady v krátkosti shrnu. Funguje to tak, že se uvolníte, lehnete si nebo se postavíte do těsné blízkosti nově vytvořeného těla a s pomocí své představivosti a vůle přenesete své Já (tedy své vědomí) současně s vydechovaným vzduchem do uměle vytvořeného těla. Odtamtud se vámi definovaný život bude rozšiřovat do ostatních částí vašeho nového těla. A vy si tak budete moci užívat svou skutečnou  a úplnou nesmrtelnost. 

Druhý bod je složitější a je tu pro případ, kdyby vás někdo uvěznil nebo jinak znemožnil výše uvedený postup v rámci bodu prvního. Například kdybyste skončili v kriminále nebo na psychiatrii a podobně (nemá smysl si to nějak malovat na růžovo). Funguje to tak, že se postupně na základě vaší představivosti a vůle, celé vaše organické tělo bude (takzvaně za pochodu) přeměňovat na materiál z neživé hmoty (tedy anorganické tělo). Čímž splníte totéž co v bodě prvním, ale méně pohodlnou cestou.      

S výše uvedeným získáváte úplnou věčnost i na úrovni fyzického světa, no a co se týká nezranitelnosti pro fyzickou úroveň - tak je pravda, že po splnění výše uvedeného jste imunní vůči všemu co umí zranit organická těla lidí (to ano), ale co si budeme povídat, vždycky existuje způsob jak zranit i zdánlivě nezranitelného (akorát už to samozřejmě není tak snadné). 

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

3 komentáře:

  1. jak už jsem se nejspíš zmiňovala, tak jsem tvor odjakživa hrozně nesoustředěnej.. už kolikrát jsem tohle chtěla zkusit.. ale ne jako přímo se dostat do něčeho, ale chtěla jsem astrálně cestovat.. nechceš napsat článek i o tomhle? s nějakýma rozepsanýma radama třeba o tom, jak se nejlíp naučit soustředit? nevím, jestli tu třeba už takovej článek není.. jestli jo, tak můžu poprosit o odkaz? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zdravím, cvičení pro lepší soustředění můžu sice rozepsat do více dalších cvičení, ale čtyři cvičení jsou obsažena už v mé Olympské bibli (vydání páté) což je ke stažení z části "Knihovna" horního menu těchto stránek. Jedná se o zlepšení ovládání svých myšlenek (především) a nejen to. Tím se (pochopitelně) výrazně zlepší i tvá soustředěnost.

      Ptáš se na rady o astrálním cestování... dobře budou zde informace i o tomto tématu. Jen bych zdůraznil, že cestování astrální ti může při neopatrnosti přinést mnohé neštěstí (pozor na to) - rozepíšu to v některém z dalších článků.

      Vymazat
    2. dobře, děkuju :) knížku určitě stáhnu :)

      Vymazat