Lukáš Přibyl: Můj hudební experiment: Fingers of my Love (2010; 2015)

20. 1. 2015 v 16:12 | Kategorie: Písně - Songs | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

CZECH <<< >>> ENGLISH

CZECH

Milí čtenáři,

níže se můžete podívat na speciální hudební video, které jsem vytvořil pro tyto stránky Věk šestý.
Více písní je zde <<<

Mějte se všichni pěkně,

Lukáš

ENGLISH

Dear readers,

you can watch special music video below, which I created for this website The Age sixth.
More songs here <<<

Have a nice day, all of you

Lukáš

VIDEO:


Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

2 komentáře:

  1. Dík za novou muziku, poslechla jsem si, pro mne bych ráda i český text, bydlíme v Čechách. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je sice pěkné, ale tuto písničku (i s textem) jsem vytvářel před několika lety a to za účelem, abych ji nazpíval já sám (z důvodu takzvaného "ráčkování" jsem nemohl napsat český text - proto přestože jsem v ČR, je tam použila angličtina)

      Vymazat