Video: Jak jsem šel do centra města na půlnočního Silvestra (Vyškov 2014)

1. 1. 2015 ve 3:51 | Kategorie: Každoroční projevy -a- Video-blog | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Související články:
  1. Velký projev k prosinci 2014 a Novému roku 2015
  2. Video: Startuje Silvestr 2014 a to i na Novém Olympu !
  3. Vánoční přání v podobě dalšího mého hudebního experimentu...
  4. Mé třicáté narozeniny aneb "kruh se uzavírá" (1984 - 2007 - 2014)
Milí čtenáři,

z výše uvedených odkazů jste si mohli všimnout mého nemalého nadšení okolo aktivit v prosinci minulého roku (ano už máme rok 2015).  Než si níže pustíme asi čtvrthodinové video (já říkávám, že je to natočené "jak z války"), tak bych jen rád zdůraznil, že rok 2014 mi přinesl nejlepší svátky i narozeniny ze všech, co jsem kdy zažil. 

Opravdu jak oslava vánoc, tak i mých třicátých narozenin a dokonce i oslava silvestra se mi víc než dobře vydařila. Mám z toho všeho velice dobré pocity, což v mém případě je opravdu (jak se tak říkává) "co říct". 

Děkuji všem, kdo mi k tomu všemu byli nápomocni. A teď se podívejme na zhruba patnáctiminutové video z mé cesty do centra Vyškova za půlnoční oslavou silvestra...  není to nějaká "bůh-ví-jaká" video-kvalita, protože jsem to hned sestříhal poté, co jsem z půlnočního ohňostroje přišel domů (takže to nemá nějaké zvláštní úpravy - jen základní střih). A jak to tak vypadá, tak asi spát půjdu až za dalších dvanáct hodin :D

VIDEO: Jak jsem si šel užít do centra města na Silvestra (Vyškov 2014)


Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

3 komentáře:

  1. Díky za nahrávku. Jistě Ti sestřih dal práci. Podobného Silvestra jsme měli i u nás. Jsem ráda, že se Ti daří a že jsi v pohodě. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda jen, že půlnoční ohňostroj dělali jenom lidi a ne město (díky tomu to bylo takové chaotické).

      Město naprosto nesmyslně (hlavně pro děti) městský ohňostroj dělá až dneska prvního v 17 hodin (to je prostě blbost, ale jejich věc no).

      Vymazat
  2. Hm, tak to je škoda. My jsme loni měli městský ohňostroj v 19 hod, tak to šlo pro děti i dospělé. Tak jsme se podívali a pak vše dál až do půlnoci a později sledovali z okna, s rodinou ( u nás toho lidé mají dost). Letos jsme nebyli, ani nevím, kdy byl, ale z okna byla také o půlnoci krásná podívaná.

    OdpovědětVymazat