Duchovní praxe: Dočasné hladovění posiluje ducha

25. 2. 2015 v 19:45 | Kategorie: Přemýšlení - Thinking | Autor: Lukáš Přibyl, DDV
Milí čtenáři,

na začátku je potřeba zopakovat, že při vstupu na tento fyzický svět (někdo tomu říká inkarnace) je každé duchovní Já, tedy lidské já, omezeno ve své duchovní moci na minimum. Až v průběhu fyzického růstu si jedinec určí cestu dál a s tím i odpověď na otázku, zda-li chce jít spíše po cestě duchovní nebo raději materialistické.

Řekněme, že jste si vybrali cestu spíše duchovní a s tím souvisí následující. Již mnohokrát jsem si přímo v životní praxi dokázal, že jestliže se vystavuji několikadenní dávce hladovění, mé duchovní nitro je výrazně silnější. Věřím, že nejsem jediný s podobnou zkušeností.

Výše uvedeného lze využít například při přípravě k vykonání velkého magického činu. Váš duch načerpá ohromující množství energie, čímž se znásobí vaše jinak běžná síla. Máte tak podstatně větší šance na úspěch.

Horší případ je, jestliže jste si vybrali cestu spíše nebo úplně materialistickou. Tam vám žel není pomoci. To byste se museli chtít opravdu změnit.

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

3 komentáře:

  1. Zajímavé, kdysi jsem měl kolegu, hluboce věřícího, a ten každý týden jeden den nejedl a jednou za půl roku měl týdenní hladovku. Tvrdil, že mu to dokonale pročistí organismus. O posílení ducha nic neříkal, ale věřím, že to také tak myslel.
    Já jsem asi spíš materialista, protože jsem to nikdy nezkoušel.

    OdpovědětVymazat
  2. kdybych měla držet několikadenní hladovku, tak se moje duše opravdu odpoutá od těla, protože bych chcípla hlady.. to s nedovedu představit :-O

    OdpovědětVymazat