Návrat na Olymp aneb co všechno dokážete snést

11. 2. 2015 ve 14:42 | Kategorie: Orákulum -a- Bohové | Autor: Lukáš Přibyl, DDV
Milí čtenáři,

ve fyzické úrovni existence jsem si již splnil vše, co jsem prozatím chtěl. Ale ještě postupně prozkoumávám i další místa planety Země a nejen jí... Když jsem dříve říkal, že se mi tento primitivní svět nelíbí, měl jsem na mysli pouze lidstvo jako takové a ne věci ostatní. Jinými slovy příroda, přirozený svět se mi líbí, lidé a jejich úpravy nikoliv. Což ovšem pro mě není výrazný problém.

Jak už jsem řekl před více jak osmi lety - já dokážu snést bolest z přítomnosti v tomto světě, otázkou však je, co přesně jsou schopni a ochotni snést lidé jako celek. A obzvlášť, jak dokáží naložit s tou částí budoucnosti, ve které se já při návratu z Olympu osobně dopustím zlikvidování věku pátého, zvaného Železný a to do posledního kusu.

Toho dne se "otevřou nebesa" a sestoupí na zem první lidé věku zvaného Šestý. Ostatní se buď přidají nebo jejich veškerá lidská energie bude pohlcena a využita jiným způsobem.

Svět smrtelníků je prakticky už celý můj. Ještě se pořeší "pár formalit" a od té chvíle se začnou dramatické změny. A to po celé planetě Země i jejím blízkém okolí.

A tady jsem...

Já, Lukáš Přibyl, DDV

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

4 komentáře:

  1. Kup mi na Olympu tričku prosím! Kámoš Hefaistos mi slíbil slevu, tak řekni, že tě posílám já, ok?

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadáš docela nebezpečně, někde ve tmě na opuštěném místě bych tě nerad potkal. :D

    OdpovědětVymazat
  3. hmmm.. to abych se začala třást :)
    jee.. jaký vyjadřování? a že bys mě nemohl mít za manželku? to protože mám svojí prořízlou hubu? :D no tak to je dobře.. já si totiž nehodlám kazit život vdáváním :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsi docela roztomilá jako, ale... ale je jen dobře, že si vytvářím umělou ženštinu - to mi stačí a ta mi potom dá mé dítě. To bude velice zajímavé.

      Vymazat