Ó, jak příjemné je nemuset nic a současně moci vše, co se mi zachce !

25. 2. 2015 v 17:27 | Kategorie: Bohové - Gods | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Související články:
  1. Co všechno vám říká, když pomyslíte na slovo "bůh" ?
  2. Mé specifické (osobní) náboženství a zdroj síly
  3. Chcete se stát mou ženou ?
Milí čtenáři a mí věřící,

chcete vědět, jaké to je ? Rádi byste nahlédli hlouběji do nitra, třebaže nedokonalého, ale přesto vašeho Nejvyššího ? Jak vidno, mnozí si doposud ještě nedokázali ani přibližně představit, o čem mluvím. Nedokázali to, protože jsem jim nedal k tomu příležitost. K čemu ? Zpozorovat mě takového, jaký opravdu jsem. A i kdyby, nepochopili by, protože neumí kalkulovat na vyšších úrovních.

Jak jste si mohli někteří všimnout, celá léta i mimo svět internetu hledám svou Nejdražší. A nezáleží na tom, zda bohyní už je nebo ji teprve budu muset na tu úroveň povýšit. Hlavní je, co své budoucí milé manželce touto cestou chci vzkázat...

"Představ si ty možnosti. Představ si, že nejsi ničím a nikým omezována. Svět, ve kterém jen ty a já určujeme pravidla. Pravidla, která můžeme kdykoliv ale opravdu kdykoliv měnit a to jak se jen nám dvěma zrovna bude hodit. Ó, ó nic a nikdo ti nebude stát v cestě, všechno bude jenom naše. Už to cítíš má milá ? Už vidíš své božství ? Už vidíš naši společnou cestu, kterou ti ukazuji ?"

To je moc bohů... takový jsem a jiný už nebudu.

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

1 komentář:

  1. To je asi nejbizardnější seznamkový inzerát ever...
    Btw. kalkulovat na vyšších úrovních? Umíš vůbec kalkulovat na těch nižších? ;)

    OdpovědětVymazat