Téma: Již patnáct let říkám "Svět musí začít od znova !"

6. 3. 2015 ve 20:09 | Kategorie: Bohové - Gods | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Související články:
  1. Podpořte naši stranu: Výhodná peněžní nabídka pro všechny uvězněné v bídě a hladomoru
  2. Změna vedení... Nový Olymp bude vládnout nad celou planetou Země ! 
  3. Válka a co by to pro vojáka mělo znamenat
  4. Pochod super-vojáků vládnoucích kolonii zvané Země
  5. Kultura Nového Olympu: Připojte se i Vy !
  6. Nejvyšší rada a bezpečné rozmístění různorodých kultur na planetě Země
  7. OBSZ: Orbitální bezpečnostní systém Země - proti Islámskému státu /IS/
Milí čtenáři,

v uplynulých letech jsem vám všem postupně dával "pár" zajímavých nabídek. Demokraticky jste si mohli vybrat. To konec konců můžete pořád, dokonce i po těch patnácti letech. Pravda je, že jak se jeden rok střetl s dalším a ten další s dalším, pozoroval jsem, jak jednotlivé kultury na Zemi fungují a čeho všeho jsou jejich zastánci schopní. Co již vytvořili a k čemu všemu svět dále spěje. A rozhodně se nedá říct, že by se mi takový výčet jakkoliv líbil. Jsem si jist, že ani vy byste nebyli "dvakrát nadšení". Problém většiny lidstva je v tom, že se snadno nechají "uplatit", navíc velice levně...

Myslel jsem si, že má dávná touha po úplném zničení povrchu planety byla jen jakýmsi mladistvým "odventilováním" mého nitra. Ovšem, když se na to všechno dívám zpětně, stále více jsem si jistější, že nejúčinnějším a současně nejrychlejším řešením je srovnat se zemí všechno, co lidská rasa kdy vytvořila. Nebylo to mým přáním od věků, ale musí to tak být. Svět tak začne opět od začátku.

Příroda jako taková bude nedotčena, více méně. Duchovně vytvořená vlna smete z povrchu jen lidské výtvory. To je její jediný účel, nic víc. Smyslem je, aby zde mohli žít své životy takoví z vás, kdo prostě přijmou kulturu Nového Olympu (= Věk Šestý) do svého nitra. Jsem si jistý, že jich je mezi vámi celá řada, jen se stydíte to přiznat "nahlas".

Možná vám má nabídka dříve či později přijde vhod - jenom aby nebylo pro vás pozdě. Volat mi můžete na telefonní číslo, které naleznete v části "Kontakty" horního menu těchto stránek.

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

1 komentář:

  1. Nevím, co na to říct! Spíš se mi nechce o tom momentálně přemýšlet!

    OdpovědětVymazat