Seriál: Díl třetí: Nový řád - část třetí

Milí čtenáři,

mé legendy nejsou psány tak, jak jste zvyklí z knihovny či knihkupectví. Píšu povídky přibližně tak, jako byste se dívali na uměle vymyšlený televizní seriál. Mně se líbí, tak se snad zalíbí i někomu dalšímu.

V minulých dílech jste viděli...


UPOZORNĚNÍ: Některé části na těchto stránkách uvedeného příběhu mohou obsahovat prvky hororu a krutého, nelidského jednání. Dobře zvažte, zda chcete číst takový příběh. 

Seriál: Díl třetí: Nový řád - část třetí

Chtělo se mi smát, ale nemohl jsem. Dál mě ohmatávaly ty zrůdy, co kdysi bývaly lidmi "árgh ! raugh !" ozývalo se všude okolo. Nemohli mě zranit, tak o to zuřivěji mě svými pařáty, co vzdáleně připomínaly lidské ruce, se snažili zapichovat do mé hlavy. Znechuceně se dívám všude na tu krvavou spoušť a s pomalými kroky vcházím hlouběji do Brna... patrně města nemrtvých ! 

prosinec 2013, Brno, Česká republika

První vločky dopadly na mou tvář a já se jen z hrůzou v očích dívám okolo. "Nezapomeň..." řinuly se mi povědomé myšlenky v hlavě při procházení osamělými ulicemi "...můžeš využít jen toliko síly, jako bys byl obyčejným smrtelníkem..." zdůrazňoval hlas Herma pulsující v mém nitru. Při pohledu na stále bělejší sněhem sypanou ulici mi prolétává v hlavě "což o to, vžít se znovu do role běžného člověka pro mě není nic nového ani složitého," rozhlížím se a hledám místa, kde bych byl sám "...ale přesto všechno je pro mě nepohodlné nevyužívat síly, o kterých vím, že je mám." pomalu našlapuju, vím jak jsou ty bestie rychlé, když cítí maso.  

Zdálky slyším blížící se zvuky rotující vrtule "hoši hoši, jedeme, jedeme" vidím jak pokynuje velitel své podřízené vyskakující rychle z vojenského vrtulníku, který se ještě trochu drží ve vzduchu nad jednou z vysokých budov. Sotva vyskočil poslední, stroj se okamžitě zvedl do výšky, protože se do jejich těsné blízkosti dostával těžko zvladatelný dav lidí. "tu máš ty hajzle zkurvenéj !!!" řval jeden z odlétajících vojáků, když zmáčkl spoušť. Výboj s tlakovou vlnou doslova rozdrtil na prach odtrhávající se hlavu. "Raauggghhh, aaurrghhh !" pomalu slintali se zakrvavenými rukami jeden po druhém, když s sebou trhli aby si urvali kus ze stříkajícího těla, kterému voják před chvílí ustřelil hlavu. "Aurghhh, raugh, raf !" se všude nechutně detailně ozývalo z toho, jak si všichni rozporcovali již nehybné tělo.

Dařilo se mi vyhýbat konfliktům, tak jak to jen to šlo. Ale tady bude potřeba spolupráce, sám to nezvládnu...

Konec třetího dílu: Nový řád

Žádné komentáře:

Okomentovat