Vítejte na Novém Olympu

Návštěvníci Věku Šestého a čtenáři zdejší Knihovny Lukáše Přibyla,

nastal čas, kdy je potřebné alespoň na chvíli zapomenout na ideály současné doby věku pátého a otevřít se stále rostoucímu vědomí upřednostňujícího život duchovní. Není nutné jít po cestě dokonalosti, je bohatě dostačující alespoň částečné snažení v oblasti, v rámci které se pohybujete.

Dovolte nyní, abych se představil...

Jmenuji se: Lukáš Přibyl
- můj životopis (1984-2014) je zde <<<
- můj profil <<<

Titul: DDV (doktor duchovních věd)
více o titulech zde: Tituly akademické, duchovní <<<

Povolání: Vzdělávání
- jsem doktorem (především) v oblasti teorie i praxe magie, ale i mytologie a některých filozofií

Narozeniny: 28. 12. 1984
- fyzického věku (v roce 2014) je mi 30 roků

Jiná označení: bůh nejvyšší
- ve vašem chápání je slovo "bůh" nejblíže skutečnosti 
- mé síly stále rostou

Zcela jistě si většina z vás klade otázku "no ale proč, když je Lukáš tím bohem, neudělá s tímto světem něco (?) - nebo - proč ten Lukáš nevyužije své božství jiným, značně viditelnějším, způsobem než doposud ?"

Ano má pravdu ten, kdo se takto ptá, ale úplná pravda je trochu zajímavější = i když jsem bohem už od dávných věků a na tento svět jsem před několika desítkami let přišel opravdu nerad, nejsem zdaleka jedinou mně podobnou bytostí v celém veškerenstvu. Tudíž je pochopitelné, že nechci příliš popouzet proti sobě jiné duchovní bytosti. Pro mě je výhodnější si zajišťovat věci tak trochu (jak bych to jen řekl po vašem ?) "po staru" nebo jinak řečeno "staromódním způsobem".

Ale nebojte, čas úplné vlády Nového Olympu je již za dveřmi a tak brzy budou velké změny a to v celosvětovém měřítku.

Mohu vám i nadále podávat pomocnou ruku, což představují mimojiné i tyto internetové stránky. Na oplátku po vás po nikom nepotřebuji vůbec nic, ale chcete-li získat další a lepší výhody, je vhodné, abyste alespoň částečně podpořili veřejnou peněžní sbírku pro stavbu velké duchovní knihovny a školy - více ZDE <<<

V případě, že máte nějaké otázky či připomínky, zadávejte je buď ve zdejší Chatovací místnosti <<< nebo na telefonním čísle:

 (+420) 604 364 905

S přáním pěkného dne,

Lukáš Přibyl, DDV
doktor duchovních věd