Životopis Lukáše Přibyla (1984 - 2014)

Zveřejněno: 13. 12. 2014 | Kategorie: Členové - Members | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Související informace:
  • jedná se o můj životopis
  • níže je uvedená příloha v podobě fotky ředitelské pochvaly
  • můj profil je zde <<<
Milí čtenáři,

na základě vaší potřeby mě lépe poznat, níže uvádím svůj mírně upravený životopis. Jmenuji se Lukáš Přibyl a narodil jsem se ve Vyškově v České republice a to dne 28. prosince roku 1984. Z důvodu ochrany osobních údajů zde neuvádím své příbuzné (to se týká pochopitelně i některých jiných informací). 

V roce 1999 jsem ukončil povinnou školní docházku na Základní devítileté škole ve Vyškově, v rámci které se mohu pyšnit tehdejší přítomností mé nejoblíbenější třídní učitelky, paní Marie. Žádný vyučující v mém životě nebyl tak kvalitní a profesionální. V tomto případě lze bez legrace říci, že tehdy se jednalo o takzvaně "druhou mamku".  

Od roku 2000 jsem studoval na Střední odborné škole ve Vyškově se zaměřením na ekonomiku. V rámci tohoto vzdělávání se mi dostalo od třídní učitelky (jménem Vlasta) vskutku hodnotného dárku. Tímto jí srdečně děkuji. Kdyby totiž nebylo poznání jejího mnohdy velice neprofesionálního chování, což dokázala v nejedné situaci a v souvislosti i s více studenty, snad bych ještě dlouho neměl tak pohodový a pohodlný život, jaký mám už mnoho let. Takže ještě jednou... děkuji Vám paní Vlasto. Pojďme ale dále.

Už od základní školy se mi dostává duchovního vzdělávání (a to z nejedné oblasti), kterému jsem věnoval i celá další léta mého života. V této věci jsem dále pokračoval. Za tu dobu jsem napsal přibližně deset knih a dále sepisuji nová autorská díla.Většinu mých publikací si můžete zdarma stáhnout z části "Knihovna" horního menu těchto internetových stránek. Už nějaký ten čas se mohu pyšnit i svým duchovním titulem píšícím se za jménem DDV (= doktor duchovních věd). Více o titulech zde <<<

V průběhu mého "materialistického vzdělávání" jsem z důvodu neprofesionálního chování třídní učitelky Vlasty (a jejího šíření pomluv o mé osobě) předčasně ukončil studium na SOŠ ekonomické ve Vyškově a s úspěchem pokračoval rovnou druhým ročníkem na jiné střední odborné škole, ale v Brně. Mé výsledky mluví sami za sebe = téměř vzorný student, žádné výchovné problémy, klidnější povahy (takový "zpátky"). Ba naopak jsem toho času dostal od paní ředitelky písemnou pochvalu za vzorný přístup ke studiu (což níže přikládám v příloze). Děkuji ještě jednou. 

Na SOŠ-SOU v Brně jsem s celkem dobrými výsledky v oboru "Prodavač" pokračoval dálkovou formou nástavbového studia. Ten jsem však později z finančních důvodů přerušil. Dále jsem se samostudiem zlepšoval v oblasti anglického jazyka, což mne přivedlo na cestu takzvaného "doučovatele angličtiny". Mezitím jsem několikrát navštívil zahraničí, obzvlášť země anglicky mluvicích lidí. To mi ve spojení s diskuzemi s rodilými mluvčími skrze program Skype pomohlo se dostat na vyšší úroveň v oblasti vyučování angličtiny. Jedná se o jednu z mála mých aktivit, které vskutku přinesly své ovoce, lidé byli ochotni za to i opakovaně platit a celá věc se ukázala být zajímavá i do dalších let. 

V současné době se věnuji především vytváření základů pro novou říši kultury Nového Olympu (= kolonie celá planeta Země a přilehlé oblasti). Vzhledem k tomu, jak je celá věc velice náročná, odvádím v rámci možnosti prvotřídní práci. Celkově však celý můj život (jak bych to jen řekl "po vašem") no... pohybuje se hlavně v oblasti duchovní a také tak pokračuje dále.

1x Příloha:
(fotka pochvaly od ředitelky - některé údaje na fotce musely být zastíněny - ze zákonných důvodů)

(pro zvětšení kliknout na obrázek)


Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

13 komentářů:

  1. Tak to nemáš ani Kristova léta. Co jsi té Vlastě vyváděl, nebo ona tobě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fyzický věk není až tak důležitý... daleko důležitější je moudrost věků skýtající se v mém nitru. To je bohatství, které nelze nahradit ničím.

      A co paní Vlasta dělala mně ? Dalo by se to nazvat i šikanováním. Zkrátka a jednoduše mě chtěla "násilně" přeměnit k obrazu většiny, přestože jsem byl bezproblémový student... no a když se jí to nedařilo, tak mě pomlouvala (špinila) všude, kde to jen trochu bylo možné. Myslela si, že se její "utajené pomluvy" nikdy nedostanou ke mně. Přitom já jsem byl vždy takový ten student, co byl odjakživa takzvaně "zpátky" (a právě tato jediná věc ji provokovala), klidnější povahy (jak už jsem řekl v článku), prostě bezproblémový.

      Žádné "problémy", které paní Vlasta dělala ve spojení s mou osobou, nebyly na žádné jiné škole (konec konců je to i poznat z výše uvedené ředitelské pochvaly).

      Ale na straně druhé jak se tak říkává "všechno zlo je k něčemu dobré".

      Navíc nebyl jsem jediný, ke komu se chovala neprofesionálně, falešně a účelově. No a řekněme si to přímo... falešnost a zcela účelové jednání bylo jejím druhým já. Dá se říct, že se jí nedalo věřit ani "dobrý den".

      Vymazat
  2. Takový pohnutý příběh mladého geniála, který svým geniem všechny natolik převyšuje, že geniálně studuje obor "Prodavač" (viz. addendum 1), ale materialistický šunt v podobě třídního vykořisťování a nedostatku peněz jeho génia utne. O pracovních příležitostech ni slovo, což je škoda - Mistře, prozraď nám, do kterých firem nemáme chodit!

    Bomba, prostě bomba... Pan Božulín si na resumé dá pochvalu ze střední školy. Nemám slov. Asi mi něco prasklo, už se nemůžu ani smát, jak je to vtipné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem rád, že tu a tam semka chodí i "vtipálci" jako jsi ty - díky :D

      Vymazat
    2. Lukášku, prozraď mi to prosím - děláš ze sebe idiota schválně nebo ne? Protože tento článek naboural mé dlouholeté přesvědčení, že nejsi troll.

      Vymazat
  3. Takže sis vydělával jen výukou angličtiny soukromě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to jedna z mých dvou činností, ze kterých jsem měl peníze. O té druhé zde nebudu mluvit. Díky za pochopení. :)

      Vymazat
  4. Že jsi napsal 10 knih, se ani nedivím, když jsem viděl, že během dne stvoříš až 6 článků.
    Jenže si myslím, že tak vysoký počet článků je na škodu, protože drtivá většina čtenářů se zastaví jen u toho nejnovějšího a ostatní leží ladem.

    Někde u Lúmenn jsem četl, že máš (nebo jsi měl) nějaké spory i s ní. Nevím tedy v čem, ale myslím, že na tom nic divného není, protože ona se ráda prezentuje názory, které jsou mírně řečeno přitažené za vlasy, např. kdysi se zastávala pedofilů a měla výměnu názorů s Malkielem, se mnou zase kvůli nesmyslné reakci na pochybnou kandidaturu dvou politiků do zastupitelstva v okrsku, kde nebydlí, a asi by se toho našlo víc..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto vysoký počet článků rozhodně na škodu není.
      Cílem bylo a je, aby zde bylo co nejvíce důležitých článků pro takové čtenáře, kteří zde přijdou třeba za rok a/nebo pro lidi, kterým třeba Google najde nějaký konkrétní článek z mých stránek. Nefunguje to rozhodně tak jako například týdeník, kde prostě jeden a ten samý článek je na první stránce celý týden.

      Už si rozumíme ? Proto se vytváří takové kvantum článků. Jedná se zde v podstatě o jakousi databázi informací - tedy stále a rychle se rozšiřující knihovnu. Kdybych to dělal tak, jak mi ty doporučuješ v podstatě - tak bych zde za půl roku měl jen malý zlomek z toho, co zde mám teď. A to by teprve byla škoda.

      Pojďme k druhé polovině tvého komentáře...

      Řeknu to asi tak: nikdo není dokonalý, každý má své chyby, a proto není nic zvláštního na skutečnosti, že sem tam vznikají mezi lidmi spory. V podstatě by ani nebylo normální, kdyby žádné spory nebyly. :)

      Jinak mně osobně uživatelka vystupující pod přezdívkou "Lúmenn" nijak nevadí.

      Vymazat
    2. Pokud chceš vytvořit velkou databázi informací, pak je to namístě. Takové ambice nemám, na víc než 3 články za měsíc se nezmůžu, resp. možná bych zvládl i víc, ale nechci blogování tolik věnovat.
      Nemůžu říct, že by mně Lumenn nějak vadila, spíš se jen podivuji její snaze být originální i za cenu ujetých a směšných postojů.

      Vymazat
  5. A Lukáš se neprezentuje názory přitaženými za vlasy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve věcech, o kterých si vyměňujeme názory, ne.
      Ale otázky víry, vesmírného řádu apod. už jdou mimo mě.

      Vymazat
  6. Zajimave. Ted jsem docela zvedavy, o kterych vecech si vymenujete nazory. Vas blog jsem zrychlene procetl a tipoval bych Vas na uplne jiny typ cloveka s jinym typem uvazovani, nez Lukas. Chapu, ze vymena nazoru obohacuje obe strany, zvlast, kdyz jsou odlisne, ale muj nazor je, ze to ma urcite hranice, za kterymi uz je zminena odlisnost neprekonatelna.

    OdpovědětVymazat