Slovo o mých příbuzných ze strany mého skutečného otce

Zveřejněno: 15. 12. 2014 | Kategorie: Přemýšlení - Thinking | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Milí čtenáři,

v prvé řadě je potřeba říct, že ze zákonných důvodů zde nemohu uvádět konkrétní osoby a některé důvěrné informace. Ale ti, kterých se to týká, jistě ví o kom a o čem přesně mluvím. Je důležité také vědět, že níže jsou doplňující informace k mému životopisu, který si můžete výše z odkazů přečíst také. 

Kde bych měl začít ? Ó, no nejlépe úplně na začátku, že ? :) 

Začněme tedy v době před zhruba pěta-dvaceti lety, kdy moje matka byla v podstatě "vyštípána" z rodiny mého otce. A to je holý fakt. A to především z důvodů, že velice křesťansky založená matka mého otce se nesmířila s faktem, že on si bere ženu, která byla už jednou rozvedená a navíc má jedno dítě z jiného manželství. Tak dlouho se doslova pletla do manželství mezi mou matkou a mým skutečným otcem, že nakonec to oba neustáli a rozvedli se. 

Mezitím jsem nemohl rozhodovat o tom, jestli budu nebo nebudu se stýkat se svým otcem a jeho částí rodiny. To je pochopitelné, protože o tom rozhodovala rodina ze strany mé matky. 

Na straně druhé přesto, že jsem po letech projevil zájem a nadšení o stýkání se s mým otcem a i s mými bratry a sestrou a jinými příbuznými, těmto lidem, šlo jen o jednu jedinou věc - o dědictví a aby se mě v souvislosti s tím, co nejdříve zbavili. 

Je to několik let nazpět, kdy v podstatě přede mnou "zahráli divadlo", jak moc jsou rádi, že jsme se setkali a mluvíme spolu. Když došlo ovšem takzvaně "na lámání chleba" (tedy projevení skutečného přátelství a řekněme jakési snahy o vytvoření rodinné atmosféry) najednou nemohli, najednou to nějak nešlo. Jak je to možné že najednou o tolik stupňů obrátili a navíc tak rychle ?

Velice po mně chtěli, abych jim podepsal doklad, který bude říkat, že v případě dědictví, nebudu požadovat nic nebo naprosto směšné minimum. Už to samo o sobě je obrazně řečeno "do nebe volající" drzost. Kdybych jim to před osmi lety podepsal (a já bych jim to fakt podepsal kdyby se tolik "neproflákli"), jsem si jist, že by to dopadlo opět tak jako v současné době. Počkali by asi tak měsíc maximálně dva a pak by dali ode mě ruce pryč a ještě by se pitomně vymlouvali nebo jen mlčeli.

Nejvíce to vyloženě číšilo z mé tety, kterou zde nemohu stejně jako ostatní ze zákonných důvodů jmenovat a právě tato teta se vyloženě "proflákla" svým jednáním. Proflákla se svým místy až mírně hysterickým strachem ve smyslu "že co kdybych já náhodou něco víc od otce dostal" (a podobně). Když k tomu přičtu jak do mě matka mého otce a teta hustily informace natočené směrem k tomu, co jsem řekl výše... a ještě si trapně myslely, že já jsem takový hlupák a nepřijdu na to. :D   

Takže většině z nich nešlo ani náhodou o přátelství a ani kontakt se mnou - jim šlo jenom o to, abych já nedostal pokud možno nic z dědictví po mém otci.

Dokonce i po těch osmi letech, kdy jsem já osobně přišel za mým (nemohu jmenovat) starším bratrancem a i některými dalšími z části otcové rodiny a nabídl jsem jim, že jim podepíšu cokoliv, protože hlavní je rodina a ne peníze... to všechno jim je i dnes v podstatě jedno. Víte oni ani jinak po těch letech jednat nemohli - protože by museli jasně přiznat, o co jim celou tu dobu HLAVNĚ šlo (tedy pouze (!) o dědictví). 

Jak se tak výše dívám, pěkně jsem si přehrál nedávné dějiny mé vzdálenější rodiny. No jo no... peníze vládnou všude, i v mé rodině z otcovy strany (tedy u většiny z nich). Jo jo věštkyně Sibyla (jak ji neuznávám) měla patrně pravdu, když říkala - jednoho dne bratr proti bratru bude stát (jistě si mnozí z vás pamatují o čem mluvím).

Můžu na závěr jenom říct, že i kdyby právě teď "obrátili" a měli faktický zájem o mě, já už zájem nemám. Své šance už vyčerpali a nezajímají mě ani oni ani jejich lži. 

Děkuji...

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

1 komentář:

  1. Bohužel rozumím... taky už o některé lidi nemám zájem..a je mi bez nich líp.

    OdpovědětVymazat